أنت

في حياتي كلها أتوقع أن تكوني بذرة الضوء التي لا أدري كيف تنمو بداخلي لتنير اليوم، لكن أثرك أعجز ـ لازلت ـ عن التعبير عنه **** ، ولكنكِ تفرحين، وها أسنـانك تظهر .. ف تبتسمين :) وتطلع الشمس، هذه المرة ليس عنِّي بل عن جميل مرورك كلما حدث ... أمــــــــانـــــة عليكو أي حد يعدِّي هنا يترك تعليقًا .. ليستمر النور :)

الأحد، 15 يونيو 2008

لأني ... أريد أن أقول لها مبروووك هنـــا


ممممممممممممممممم ، ربما هو خبـر كنت أنتظـره بشـكل مــا ... وفرحت به كثيييرًا ...
.................. و ربما لأني بـ"اتلكك" على فـرحـة ........

وربما أريد أن أقول لملـكـــة .. أنتِ تستحقيـن .. أكثر
.
الصديقة والمدونة (من جيل المدونين كما اعتبرتها د.شيرين) ينشر لها في الدستور نصان من أجمـل ما كتبت .......................
مـبـروووك يا مـلكــــة .....
.
.
وعقبال الديوان

هناك 15 تعليقًا:

mostafa rayan يقول...

انا اول تعليق
مش هرخم عليك واقولك هروح اقرأ واجي اعلق لأني الحمد لله فعلا قرأت ... احييك على هذه اللفتة الجميلة منك
- بس ايه ياعم الأصفر اللي انت ضاربه في المدونة دة
دومت بخير ياصاحبي

مَلَكة يقول...

ابراهيم

حقيقي مش عارفة أشكرك ازاي، اساسا انا حاسة اني مش لاقية كلام اعبر بيه عن امتناني وفرحتي إن فيه أخ واقف جنبي زيك دايما

ربنا يسعدك دايما ويعزك ويوفقك ويجوزك اللي بتحبها كمان ياااارب :)

صحيح إيه الأصفر ده؟lol :D

مصطفى حسان يقول...

بصراحة انا اول مره اقرأ لها لكن فعلا النصين حلوين بجد وتساهل كل خير بجد


إنما قول لي بقي إيه حكاية الاصفر ده .. انا اتحولت يا عم

Empress appy يقول...

الف مبروك ليها وحلوة اللفته منك قوى يا ابراهيم

بنوتة من وسط البلد يقول...

وانا كمان اقولها الف مبروووك
وقريت ما نشر لها
جميييييييييل اوى فعلا

وعقبالنا زيها :)))

وانا مش شايفه اى اصفر يعنى

هو انا اتعمييييييييييت ولا ايه
:)


تحياتى

نهر الحب يقول...

مبروووووووووووووووووك قوي لملكة

يمكن هيه متعرفش اني بحبها....فعلا بحبها
لاني عارفة انها غالية عليك قوي
اكيد انسانة جميلة

بجد سعيده ليها جدا

مبرووووووووووك تاني


البوست اللي فات زعلني؟؟!!!!!

Unknown يقول...

ألف مبروك يا ملكة
:)
و عقبال الديوان

عين ضيقة يقول...

مبروك ياعم لكل اللى بتحبهم

وعقبال اسمك مايبقى منور فى كل الجرايد يارب

انا لازم أقولك انى بغبطك على علاقاتك الجميلة بالناس الكتير دى

ولو انه مش شىء غريب على عقلية زيك

تحياتى

غير معرف يقول...

مبروك ياهيمو
بقترح تنزل على المدونة إحياء علوم الدين كمان
اختك

جسر الى الحياة يقول...

هنقول جميل انك تجاملها هنا عشان كلنا نقولها مبروووووووووك

كوارث يقول...

الف مبروك يا ملكة
تستاهل كل خير طبعًا
وعقبال الديوان على رأي ابراهيم
معرفتش اقرا القصيدتين طبعًا ومعرفش عدد الدستور عندي ولا لا
يا رب يكون موجود !
طارق

إيما يقول...

"لأني ... أريد أن أقول لها مبروووك هنـــا"

طيب وإحنا كمان هنقول لها مبروك تاني هنا معاك :)

إبـراهيم ... يقول...

مصطفى باشـا:
نورت بأول تعليق ، وأديني جغيرت الأصفر أهو لأجـل خـاطركـ ...

دمت جميلاً ، وخلينـا نشوووفوووك

*************
ملكة ؟؟؟
نعم ؟؟ ، خيـــر ؟؟؟ ، يعني هيبقى نص ف الدستور، ومش عاوزاني أفرح كمان....
ربنا يخليكي ليا يااارب، ويحقق كل دعواتك

**************
درش، ملكة من نجووم السـاقية، إنتا بس اللي ماحالفكش الحظ، مسيركووو تتقابلوا، وتدرك ذلك بنفســـك ...

ممممممممممممم، شيلنا الأصفر

وابقى تعالى على طوووول
**************

آآبي، الله يبارك فيكي، لا شكر على لفتة

إبـراهيم ... يقول...

بنوتة: منووورة وسط البلد ، وقلب المدونة، تم تدارك الأصفر يا فندم، و عقبالك بالتأكيـــد .....

******************

نهر الحب: .....
ربنا يخليكي ، ويبارك فيكي....
صدقيني اللي فـات زعلني ... أنا كمــان

.
.
نورتي يا قمـر
*************
قهوة :
مرسييييي ومنورة المدونة دايمًا كده

إبـراهيم ... يقول...

عين ضيقة: ربنا يخليكي، إحنا مانكونش بغيرهم أصلاً :) ....
.
.
وعقبالك ياااجميـــل
*************
سوسو :
الله يبارك فيكي يا حبيبتي، بس إيه علاقة الإحياء بالموضوع ؟؟؟؟
النت عندك كللللله

****************
الجسـر الجميل

منورة، فينـك من زماااان :)
**************

Ratings by outbrain