أنت

في حياتي كلها أتوقع أن تكوني بذرة الضوء التي لا أدري كيف تنمو بداخلي لتنير اليوم، لكن أثرك أعجز ـ لازلت ـ عن التعبير عنه **** ، ولكنكِ تفرحين، وها أسنـانك تظهر .. ف تبتسمين :) وتطلع الشمس، هذه المرة ليس عنِّي بل عن جميل مرورك كلما حدث ... أمــــــــانـــــة عليكو أي حد يعدِّي هنا يترك تعليقًا .. ليستمر النور :)

الاثنين، 16 أبريل 2007

المغامـــيــر × بيت السحيمي



الأعــــزاء ...جميــعًا . . . يسـعدنـا ويشرفنـا أن نعلن لكم عن الأمسيـة الأدبية التي سنقيمها ( جماعة مغامير الأدبية) على هـامش الاحتفاء بصدور إصدارنـا الأول (عندما يتمرد الصدى)

مسـاء الخميس القادم 19 /4 وذلك في بيت السحيمي ... في السـادسـة ونصف مســاءً .... هـذا وسيشـاركنـا نخبـة من كبار الأدباء والشعراء ... كما تضم الأمسية مفاجأة أدبية خـاصـة ....
وطبعًا للأصـــدقـــاء الأعزاء الذين لا يعرفون مكان بيت السحيمي ، هذه خريطة توضح الموقع بالـضبـط . في انتظـاركم

.


.


هناك 9 تعليقات:

Mahmoud Serag يقول...

حمد الله على السلامة فى الأول
جبت لنا مشبك و الا لا ؟ انا عارفك تلاقيك كلته فى طريق العودة
بإذن الله أمسية ناجحة و جميلة
أنا عن نفسى مش جاى علشان الكتاب عاجبنى جدا و فرحان بيه زى ما يكون كتابى
و لا جاى علشان أسمع أعمال المغامير الممتعة
و لا جاى علشان أشوف أصحابى
بس جاى علشان بيت السحيمى جنب بيتنا
:D

أشوفك على خير
بكره بقى فى حفل التوقيع بتاع عزو بإذن الله

أخف دم يقول...

عدناااااااا
ازيك يا إبراهيم
آسف على الغياب بس والله كانت ظروف وانا اعتذرتلك قبل كده
ياريت توصل سلامى لعز وتقوله ألف ألف ألف مبروك .. وعقبال التانى ان شاء الله .. وكمان يا ريتنى كنت موجود فى القاهرة عشان أقابلك فى بيت السحيمى .. بس تتعوض .ز ربنا معاكم وسلامى للجميع .. ومش هاغيب عنك تانى .. بس ما تزعلش يعنى

إبـراهيم ... يقول...

محمود باشا : أكيييييــد هتنورنا ..

أشرف بيه خيرها × غيرها . . .


تحياااااتي

أسوور يقول...

أوعدك انى أحاول آجى
تحياتى

مَلَكة يقول...

ربنا يوفقكم جميعا يارب في الامسية دي وغيرها

بالمناسبة عاجبني ألوان المدونة دوقتي:)

ody911 يقول...

طيب أنا مسافر أجى أزاى بقة


أقولك

عادى بقة تتعوض

أودى

إبـراهيم ... يقول...

أستـاذة ياسمين : نورتيني بـجد ، أنا عااارف إني مقـصـر جدًا ...

وأكيد هتنورينــا ربنا يخليكي ويسعدك
:)

إبـراهيم ... يقول...

ملكـة : كان نفسي تنورينــا !
.
والحمد لله إن الألوان عجبت سعادتـك يا فندم . . . رغم إنها كانت خلكـة كده ، ف لحظـة طيش :) تحيااااتي


ومنورة

dandana يقول...

بما انى مش هاعرف اجى ...
هافضل بقى احقد وكدا...لحد لما تبقى تحكيلنا ايه اللى حصل

Ratings by outbrain