أنت

في حياتي كلها أتوقع أن تكوني بذرة الضوء التي لا أدري كيف تنمو بداخلي لتنير اليوم، لكن أثرك أعجز ـ لازلت ـ عن التعبير عنه **** ، ولكنكِ تفرحين، وها أسنـانك تظهر .. ف تبتسمين :) وتطلع الشمس، هذه المرة ليس عنِّي بل عن جميل مرورك كلما حدث ... أمــــــــانـــــة عليكو أي حد يعدِّي هنا يترك تعليقًا .. ليستمر النور :)

الخميس، 11 يناير 2007

المتنبي يعود إلى بغداد !!

يعني التجديد إنه يعود إلى القاهـرة مـثلا! !!!!


لكن طلال عاوزه يعود إلى بغداد !!!


طيب يا طلال ، مفاااااااجــأة ، مش بطـالة ....



ابقى فكرني أسلم عليـك

هناك تعليقان (2):

مَلَكة يقول...

القصيدة دي اما قريتها افتكرتك يا سيد "ابراهيم..معايا"وبغض النظر عن كون البوست ده ليه علاقة بيها أو لأ فدي مش مشكلتي
إنما هي مشكلة البوست طبعا
ظننت هذا واضحاً:D
القصيدة أهي

"ياليتني كنت معي"

أصابعي تفر من أصابعي
و أدمعي حجارة تسد مجرى أدمعي
و خلف سور أضلعي
مجمرة تفور بالضرام
تحمل في ثانية كلام ألف عام
لكنني بيني و بيني تائه
فها أنا من فوق قبري واقف
و ها أنا في جوفه أنام
وأحرفي مصلوبة بين فمي و مسمعي
ما أصعب الكلام
ما أصعب الكلام
يا ليتني مثلي أنا أقوى على المنام
يا ليتني مثلي أنا أقوي على القيام
حيران بين موقفي و مضجعي
ياليتني ... كنت معي

آه صحيح،القصيدة بتاعة أحمد مطر
كفاية عليك كدة النهاردة:D

طلال فيصل يقول...

يخرب عقلك يا منيل..انت لسة عايش..ازيك يا واد يا ابراهيم..زمانك كبرت دلوقت وبقيت بتعرف تربط الجزمة لنفسك...نياههههههههههها..واحشنى موت يا وادو لعلى ارك قريبا..باى

Ratings by outbrain